onsdag den 28. december 2011

Julegave #2

Gave nr. 2 er mindst lige så særlig og kreativ, som den viste i forrige indlæg. Jeg har været så heldig at være en del af kreativt julegavebytteri. Flere af de kære damer har allerede skrevet om de fine ting, som de har modtaget (Julia, Asli og Majken), og jeg glæder mig meget til at høre om den gave jeg sendte afsted også er blevet godt modtaget.

Nå, men tilbage til den skønne pakke, som landede hos mig i Skjern. Jeg har i et tidligere indlæg med navnet Fuldtidsviking beskrevet min forkærlighed for firmaet Herzenart og deres alt for dejlige vikinger. Det havde min nisse lige luret på, og nu har jeg altså fået mig endnu en mandlig viking på matriklen.
Er han ikke alt for dejlig!!!!?????!!!!!


Jeg blev så helt utrolig glad da jeg pakke den gæve viking op, og ifølge giveren, så hedder han Olaf og er en rigtig fræk laban. Han ligner også sådan én syntes jeg. Men jeg er vant til de frække og gæve vikinger, så mon ikke vi nok skal komme godt ud af det sammen. Han har også allerede mødt min familie, og min lille nevø Hjalte gav ham en kæmpe krammer, da han så ham første gang. Det var så dejligt at se!

Til min nisse Christina - 1000 x tak! Det er en super gave, og jeg er så taknemmelig over hvor meget arbejde og kreativitet du har lagt i ham.

1 kommentar:

  1. :) Han er godt nok også sød! Rigtig fin og kreativ gave:)

    SvarSlet

Jeg vil elske om du ville lægge en lille hilsen...